Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|
Choose an application
Verslaving --- Hulpverlening. --- drugs --- Toxicology --- ontwenning --- Ethics and addiction --- Psychiatry --- Social problems --- Social psychology --- verslaving --- Sociology of social care --- alcoholisme --- verslavingszorg --- motivatie --- preventiewerking (mensen) --- Alcoholisme ; hulpverlening --- Drugs ; verslaving ; hulpverlening --- 178 --- Alcoholisme --- Drugs --- Hulpverlening --- Toxicomanie (verslaving) --- preventie --- Toxicomanie --- drugsverslaving --- #GBIB:CBMER --- #RBIB:gift.1996.4 --- Academic collection --- #KVHB:Alcoholisme --- #KVHB:Drugs --- #KVHB:Motivatie --- #KVHB:Verslaving --- 614.7 --- hulpverlening --- motivatiebevordering --- terugvalpreventie --- 364.272 --- Alcohol --- Motivatie --- Terugvalpreventie --- Alcoholisme : hulpverlening --- Drugsverslaving --- Verslaving : hulpverlening --- Verslaving : terugvalpreventie --- therapiemotivatie --- therapietrouw --- Verslaving - Strijd tegen verdovende middelen --- Preventie --- Gokken --- Internet
Choose an application
Inhoud: Persoonlijkheidsstoornissen; Depressie; Angststoornissen; Somatoforme en functioneel somatische stoornissen bij ouderen;Dementie; Delirium; Achterdocht en waanstoornissen; Schizofrenie; Verslaving.
606.5 --- bejaardenpsychologie --- geriatrie --- gerontologie --- psychogeriatrie --- 416.8 --- achterdocht --- angststoornissen --- delirium --- dementie --- depressie --- paranoia --- persoonlijkheidsstoornissen --- psychiatrische problemen --- schizofrenie --- somatoforme stoornissen --- verslaving --- (bejaarden) ((ouderen)) --- 616.053.94 --- Alcoholisme (foetaal alcoholsyndroom) --- Alcoholisme --- Angst --- Bejaarden / ouderen (bejaardenzorg, ouderen) --- Bejaardenpsychologie --- Dementie (Alzheimer, demente bejaarden, jong-dementerenden) --- Dementie --- Depressie bij ouderen --- Depressie --- Dwangneurose (obsessief-compulsieve stoornis) --- Fobie --- Geriatrie --- Oorlogssyndroom --- Paranoia --- Persoonlijkheidsstoornissen (dissociatieve stoornissen) --- Persoonlijkheidsstoornissen (multiple persoonlijkheid) --- Psychogeriatrie (probleemgedrag bij bejaarden) --- Psychogeriatrie --- Psychosomatiek --- Psychosomatische stoornissen --- Schizofrenie (parafrenie) --- Schizofrenie --- Toxicomanie (verslaving) --- Verslaving --- Verwardheid (dwalen, dolen, delirium) --- Zelfmoord (suïcide , zelfdoding) --- 604.6 --- bejaardenpsychologie (gez) --- dsm-iv (gez) --- persoonlijkheidsstoornissen (gez) --- psychiatrie (gez) --- psychogeriatrie (gez) --- sociale psychologie (gez) --- alcoholisme --- bejaarden (ouderen) --- dementie (dementia, dementia senilis) --- gerontologie (verouderingsproces) --- paranoia (waanstoornissen) --- psychogeriatrie (ouderenpsychiatrie) --- psychosomatische stoornissen --- geriatrische psychiatrie --- Psychologie van ouderen --- Geriatrische psychiatrie - Psychogeriatrie --- (zie ook: geriatrie, gerontologie) --- (zie ook: geriatrie) --- Persoonlijkheidsstoornissen --- Angststoornissen --- Somatoforme stoornissen --- Delirium --- dementia --- psychiatrie --- psychologie --- Ouderenpsychologie --- Persoonlijkheidsstoornis --- Angststoornis --- Somatoforme stoornis --- Kind --- ouder --- Gokken --- Internet --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie
Choose an application
In dit boek wordt het systeemmodel voorgesteld als een goed toepasbare therapeutische methode om te werken met psychiatrische patiënten. Maar al te vaak wordt in de omgang met de psychische zieke mensen louter nar de oorzaken van hun gestoorde gedrag gepeild, zonder rekening te houden met invloeden uit hun omgeving (familie, hulpverleners, medepatiënten,...) Inherent aan het systeemgericht werken is het circulaire denken en handelen : zowel het gedrag van de patiënt als dat van zijn omgeving worden in hun actuele context bekeken. Deel 1 van dit boek behandelt de belangrijkste elementen uit de systeem- en communicatietheorie. Hierbij toelichting met praktijkvoorbeelden. Vervolgens wordt uiteengezet op welke wijze en onder welke voorwaarden dit systeemmodel toepasbaar is op de psychiatrisceh afdeling.
Psychiatrische patiënten --- Systeemtheorie (sociale wetenschappen). --- Begeleiding. --- psychiatrie --- systeemdenken --- #KVHB:Psychiatrie --- 606.84 --- psychiatrische verpleegkunde --- verpleegkunde --- Psychiatrische verpleegkunde --- Systeemtherapie (contextuele hulpverlening) --- psychiatrische verpleging --- Psychiatrische verpleging --- psychiatrie (gez) --- psychiatrische verpleegkunde (gez) --- psychopathologie (gez) --- psychotherapie (gez) --- systeemtherapie (gez) --- Systeemdenken --- Systeemtherapie --- Psychiatrie --- Psychiatrische centra --- Therapie --- Communicatie --- Jeugdbescherming --- Verslaving --- Geriatrie --- 613.22 Verpleegkundig onderzoek, theorieën --- systeemtherapie --- systematisch verpleegkundig handelen --- Psychiatrisch centrum --- Gokken --- Internet
Choose an application
Gezondheidsvoorlichting --- PAV --- Beroepsonderwijs. --- Didactics of secundary education --- drugs --- Toxicology --- Didactics of social education --- tabaksverslaving --- PAV (project algemene vakken) --- verslaving --- Didactic strategies --- alcoholisme --- 371.67 --- 373.5 --- #KUPV:Eekhoutcentrum --- BSO --- leerboeken --- secundair onderwijs --- 2de graad s.o. --- 456.9 --- Alcohol --- Beroepssecundair onderwijs --- Drugs --- Geneesmiddelen --- Gezondheid --- Gezondheidszorg --- Project algemene vakken --- Roken --- 2e graad b.s.o. --- 3e graad b.s.o. --- 485.6 --- Handboek/cursus --- alcohol --- geneesmiddel --- gezondheid --- handboek --- project algemene vakken --- roken --- Project algemene vakken ; beroepsonderwijs --- Project algemene vakken ; secundair onderwijs --- 486.8 --- Gezondheid - pav --- PAV: gezondheid --- Project algemene vakken: gezondheid --- 373.5 Middelbaar onderwijs --- 373.5 Middelbare scholen. Voortgezet onderwijs --- Middelbaar onderwijs --- Middelbare scholen. Voortgezet onderwijs --- 371.67 Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Overige vakken; afzonderlijk --- Geschiedenis - Maatschappijleer --- Schoolbooks - Didactic material --- 2de graad s.o --- 2e graad b.s.o --- 3e graad b.s.o --- 050233.jpg --- PAV: handboek secundair onderwijs --- 2e graad secundair onderwijs --- 3e graad secundair onderwijs --- Verslaving --- Geneesmiddel --- Voeding --- Gedrag --- Gokken --- Internet --- Drank
Choose an application
Een samenleving zonder drugs bestaat niet en de keuzemogelijkheden worden almaar groter. Jongeren worden steeds vroeger met drugs geconfronteerd en ook ouders en opvoeders dienen een houding aan te nemen tegenover het omgaanmet genotmiddelen. Druggebruik is een complex fenomeen dat verschillende oorzakenen evoluties kent. Zowel individuele eigenschappen van de gebruiker als omgevingsinvloeden en de aard van het gebruikte middel, zullen bepalen of iemands druggebruik problematisch wordt. In dit boek worden begrippen als experimenteel en problematisch druggebruik concreet omschreven en worden aan ouders en opvoeders handvatten aangereikt om met jonge druggebruikers aan de slag te gaan. Tussen machteloos toekijken en krampachtig verbieden en bestraffen ligt de weg van com-municatie, dialoog en doelgericht handelen. Thema's als het bespreekbaar maken van druggebruik, het waar en hoe begrenzen ervan en het wanneer en waarom een beroep doen op hulpverlening, komen uitvoerig aan bod. Preventie en hulpverlening nemen een steeds grotere plaats in.Naast de rol van ouders en opvoeders, wordt dieper ingegaan opde doelstellingen en mogelijkheden van hulpverlening aan jongedruggebruikers. Helga De Ridder is klinisch psychologe. Ze was achtereenvolgens werkzaam in het onderwijs, de Leuvense gevangenissen en een dagcentrum voor drugverslaafden. Momenteel is ze als coördinator verbonden aan Ambulante Drugzorg De Spiegel, een afdeling van vzw Behandelingscentra Solbosch. Een samenleving zonder drugs bestaat niet en de keuzemogelijkheden worden almaar groter. Jongeren worden steeds vroeger met drugs geconfronteerd en ook ouders en opvoeders dienen een houding aan te nemen tegenover het omgaanmet genotmiddelen. Druggebruik is een complex fenomeen dat verschillende oorzakenen evoluties kent. Zowel individuele eigenschappen van de gebruiker als omgevingsinvloeden en de aard van het gebruikte middel, zullen bepalen of iemands druggebruik problematisch wordt. In dit boek worden begrippen als experimenteel en problematisch druggebruik concreet omschreven en worden aan ouders en opvoeders handvatten aangereikt om met jonge druggebruikers aan de slag te gaan. Tussen machteloos toekijken en krampachtig verbieden en bestraffen ligt de weg van com-municatie, dialoog en doelgericht handelen. Thema's als het bespreekbaar maken van druggebruik, het waar en hoe begrenzen ervan en het wanneer en waarom een beroep doen op hulpverlening, komen uitvoerig aan bod. Preventie en hulpverlening nemen een steeds grotere plaats in.Naast de rol van ouders en opvoeders, wordt dieper ingegaan opde doelstellingen en mogelijkheden van hulpverlening aan jongedruggebruikers. Helga De Ridder is klinisch psychologe. Ze was achtereenvolgens werkzaam in het onderwijs, de Leuvense gevangenissen en een dagcentrum voor drugverslaafden. Momenteel is ze als coördinator verbonden aan Ambulante Drugzorg De Spiegel, een afdeling van vzw Behandelingscentra Solbosch.
Verslavingen --- Hulpverlening --- Drugs. --- druggebruikers --- Toxicology --- Ethics and addiction --- jongerencultuur --- Social problems --- ouders-kind relatie --- Social welfare methods --- Hygiene. Public health. Protection --- Sociology of the family. Sociology of sexuality --- Drugs ; jongeren --- 614.73 --- adolescenten --- drugs --- gezondheidszorg --- jeugdigen --- maatschappelijk werk --- ouders --- preventie --- Druggebruik bij jongeren --- 613.8 --- Alcohol --- Drugs --- Drugsverslaving --- Jeugd --- Opvoeding --- Roken --- Samenleving --- welzijnswerk --- Drugs - Bestrijding van druggebruik --- 361 --- Verslaving --- Ouders --- Jeugdproblematiek --- Ouder-kindrelatie --- Druggebruik --- Adolescenten --- Opvoeding en onderwijs --- Relatie ouder - kind --- Gokken --- Internet --- Gesprek --- Drugsgebruik --- Adolescent --- Onderwijs --- Jongere
Choose an application
2000
Psychopathology. --- #PBIB:2000.4 --- #PBIB:gift 2000 --- Academic collection --- #KVHB:Psychopathologie --- psychiatrie --- psychopathologie --- 606.3 --- aandachtsstoornissen --- aanpassingsstoornissen --- agressiviteit --- alcoholisme --- angststoornissen --- autisme --- autismespectrumstoornissen --- client centered therapie* --- cognitieve therapie --- delirium --- dementie --- dissociatieve stoornissen --- eetstoornissen --- gedragsstoornissen --- gedragstherapie --- gezinstherapie --- gezondheidszorg --- interpersoonlijke psychotherapie --- kinderpsychiatrie --- persoonlijkheidsstoornissen --- psychoanalyse --- psychodiagnostiek --- psychose --- psychosomatische stoornissen --- psychotherapie --- schizofrenie --- seksuele stoornissen --- slaapstoornissen --- somatoforme stoornissen --- stemmingsstoornissen --- stoornissen in de impulscontrole --- verslaving --- 616.089 --- Psychopathologie --- klinische diagnostiek --- psychopathologie (gez) --- psychische syndromen --- Psychopathologie - Psychiatrische ziektekunde --- 616.2 --- Ontwikkelingspsychologie --- speciale problemen. --- Klinische psychologie --- handboeken en inleidingen. --- psychiatrische diagnostiek --- Psychiatry --- psychopathologie, psychiatrische ziektekunde, neurosen, psychosen, oorlogssyndromen en verslavingsziekten --- psychopathologie (geestesziekte) --- psychotherapie (psychische therapie) --- psychoanalyse (dieptepsychologie) --- hypnose --- sociale psychiatrie --- crisisinterventie --- forensische psychiatrie --- transculturele geneeskunde --- depressie --- manisch-depressieve psychose --- posttraumatische stressstoornis --- ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder, hyperkinetisch syndroom, MBD) --- agressiviteit (agressie) --- (zie ook: geestelijke gezondheidszorg) --- (zie ook: psychologie) --- Psychiatrie --- Psychopathology --- liaison psychiatrie --- psychiatrisch centrum --- Diagnose --- Therapie --- Speciale problemen.
Choose an application
In tien hoofdstukken maakt dit boek een balans op van de uitdagingen waarvoor leerkrachten in de basisschool geplaatst worden. Elk hoofdstuk behandelt één bepaalde kwestie, met veel aandacht voor de hoe-vragen. Hoe reageer ik best, hoe bepaal ik mijn positie, hoe bereik ik het resultaat dat ik wens, hoe deel ik in een team mijn zorgen? De rode draad doorheen die hoofdstukken is preventie.
Sociale agogiek --- Handboeken en inleidingen. --- faalangst --- Teacher education. Teacher's profession --- Primary education --- sociale problemen --- zelfdoding --- Social problems --- armoede --- Educational psychology --- druggebruik --- onderwijs --- pedagogische psychologie --- kindermishandeling --- pesten --- preventie --- basisonderwijs --- pesterijen op school --- 184 Kinderrechten en onderwijs --- sociale opvoeding --- #PBIB:+105.10 --- #PBIB:+105.20 --- #PBIB:+105.82 --- #PBIB:+105.93 --- #PBIB:+105.95 --- #PBIB:+105.96 --- #PBIB:+107.22 --- #PBIB:+107.31 --- #PBIB:+110.10 --- #A0106A --- 122 Criminaliteit --- 663 Jeugd --- 772 Basisonderwijs --- #KVHB:Basisonderwijs --- #KVHB:Preventie --- #KVHB:Schoolproblemen --- anders zijn --- belonen en straffen --- drugs --- kansarmoede --- participatie --- zelfmoord --- 474.22 --- Anders zijn --- Belonen --- Drugs --- Faalangst --- Geweldloze opvoeding --- Inspraak --- Jeugdzorg --- Kansarmen --- Kindermishandeling --- Onderwijsstijlen --- Pesten --- Sociale opvoeding --- Straffen --- Zelfdoding (Zelfmoord) --- jeugdzorg --- Armoede --- Basisonderwijs --- Druggebruik bij jongeren --- Kansarme kinderen --- Kindermishandeling (kinderverwaarlozing) --- Participatie --- Preventie --- Schoolproblemen --- Straffen in de opvoeding --- Zelfdoding bij jongeren --- Zelfdoding --- 432 )* THEORETISCHE OPVOEDKUNDE --- 474.9 --- basisonderwijs : preventie (ler) --- belonen --- drugs (ler) --- faalangst (ler) --- geweldloos opvoeden (ler) --- geweldloze opvoeding --- kansarmoede (ler) --- kindermishandeling (gez) --- participatie (ler) --- pesten (ler) --- straffen --- verschillen --- zelfmoord (ler) --- 37.06 --- Geweld --- Kansarmoede --- Zelfmoord --- 474.23 --- Drugs : preventie --- Geweldloosheid --- Kindermishandeling : preventie --- Leerlingen : participatie --- Pesten : basisonderwijs --- Zelfdoding : preventie --- drugs: didactiek lagere school --- geweldloos opvoeden --- intercultureel onderwijs: lagere school --- preventie: lagere school --- 361.01 --- 371.1 --- 371.21 --- 159.94 --- 37.03 --- 343.62 --- Onderwijs : Leerlingenbegeleiding : Algemeen --- Onderwijs : Leerlingenbegeleiding : Gelijkheid van kansen --- Onderwijs : Leerlingenbegeleiding : Lichamelijke gezondheid van leerlingen : Alcohol en drugs --- Onderwijs : Leerlingenbegeleiding : Geestelijke gezondheid van leerlingen : Faalangst --- Onderwijs :Leerlingenbegeleiding : Geestelijke gezondheid van leerlingen : Zelfmoord --- Onderwijs : Leerlingenbegeleiding : Geestelijke gezondheid van leerlingen : problemen thuis --- Onderwijs : Opvoeding : Gedragsproblemen : Pesten --- Onderwijs : Opvoeding : Intercultureel onderwijs : Algemeen --- Onderwijs : Didactiek : Algemeen --- Intercultureel onderwijs --- Beloningen --- Zorgverbreding --- Onderwijs --- Uitsluiting --- Verslaving --- Diversiteit --- Onderwijsstijl --- Beloning --- Straf --- Kansarme --- Gokken --- Internet --- Inclusie --- Maatwerk --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport
Choose an application
Thema's: 1.Welkom - 2.We zijn allemaal wereldburgers - 3.Help, we zijn bedreigd - 4.Handel en wandel - 5.Zevenmijlslaarzen - 6.Stromen van letters en beelden - 7.Dingen en mensen getuigen - 8.Zoveel grond! we doen er iets mee - 9.Een blik op oneindig
Voetbal --- Rollenpatronen --- Diversiteit --- #BSCH: vak: muziek --- #BSCH: vak: WO - wereldoriëntatie --- 371.67 --- 373.5 --- Afrika --- Alcohol --- Alfabet --- Archeologie --- Begin van het schooljaar --- Beschermde dieren(Bedreigde dieren) --- Bodem --- Bossen --- Braille --- Computers --- Dagelijks leven --- Dinosaurussen --- Drugs --- Drugspreventie --- Elektriciteit --- Europa --- Fietsen --- Filosofie --- Geschiedenis --- Godsdiensten --- Grondstoffen --- Handel --- Indianen --- Kaartlezen --- Kalligrafie --- Klei --- Kopen --- Lager onderwijs --- Letters --- Milieubescherming --- Mode --- Musea (Museumbezoek, School en museum) --- Natuur --- Pictogrammen --- Rechten van de mens (Mensenrechten) --- Regenwouden --- Reizen --- Reliëf --- Ruimtevaart --- Schoolboeken --- Schoolleven --- Seksualiteit --- Sterrenbeelden(Astrologie) --- Tabak --- Techniek --- Tijd --- Toekomst --- Toerisme --- Verliefd zijn --- Verslaving --- Vervoer --- Vervoermiddelen --- Wereld --- Wereldoriëntatie --- Zonnestelsels --- 476.1 --- 477 --- 6e leerjaar l.o --- Amnesty international --- Amundsen, Roald --- Antarctica --- Artsen zonder grenzen --- Athene --- Azië --- Beroep --- Breitling Orbiter III --- Columbus, Christoffel --- Computer --- Da Gama, Vasco --- Dansen --- EU --- Eerlijke handel --- Gaia --- Gehandicapten --- Gevaarlijke stoffen --- Greenpeace --- Handboek/cursus --- Homoseksualiteit --- Jeruzalem --- Magelhaes, Fernando --- Marco Polo --- Muziek --- Noord-Amerika --- Oceanië --- Oxfam-wereldwinkel --- Rode Kruis --- Rome --- Scheepvaart --- Stanley, Henry --- Supermarkt --- Vliegtuig --- Voeding --- Vrachtwagenchauffeur --- Welvaart --- Wereldhandel --- Winkel --- Zuid-Amerika --- Zwin --- aandelen --- aarde --- aardrijkskunde --- afval --- alcohol --- archeologie --- armoede --- auto --- bedreigde dieren --- bergen --- beroepskeuze --- bevolking --- biotechnologie --- bodem --- bos --- broederlijk delen --- collage --- dagelijks leven --- delfstoffen --- demografie --- denken --- dieren --- dinosauruskop --- drugs --- fiets --- geschiedenis --- gezicht --- globalisering --- godsdienst --- grond --- grondstoffen --- grottekeningen --- handboek --- heelal --- hefbomen --- indianen --- internet --- katrollen --- klanken --- knutselen --- kogellager --- kunst --- kunststof --- kwaliteitscontrole --- landschap --- lichaamstaal --- logo --- maskers --- mensenrechten --- metaal --- middeleeuwen --- milieu --- milieubewust --- mode --- museum --- muzische vorming --- naam --- natuur --- natuurkennis --- natuurreservaat --- onderneming --- oog --- oor --- opgravingen --- pictogram --- planeten --- planten --- plastiek --- puberteit --- regenwoud --- reizen --- reliëf --- roken --- ruimtevaart --- schaduw --- scharnier --- schimmenspel --- schrift --- sexualiteit --- sociale verantwoordelijkheid --- staal --- steen --- sterren --- techniek --- toerisme --- transport --- trucker --- vakantie --- veiligheid --- verbraseming --- verliefdheid --- vlag --- voedselketen --- voedselkringloop --- voedselpiramide --- voedselweb --- wereld --- wereldgodsdiensten --- wereldoriëntatie --- wero --- woodblock --- www --- zelfportret --- zon --- 3de graad --- 476 WERELDORIENTATIE O.N --- Muzische Opvoeding --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs --- 476 --- 476.11 --- 477.7 --- Muzische vorming; ba.o --- Wereldoriëntatie; ba.o --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs ; leermiddelen --- Wereldoriëntatie: handboek lagere school --- Wereldoriëntatie: handleiding lagere school --- muzische vorming: handboek lagere school --- wereldoriëntatie: handboek lagere school --- 371.67 Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Lager en basisonderwijs --- Wereldoriëntatie; algemeen --- Muzische opvoeding en expressie-activiteiten --- (zie ook: onderwijs (Afrika)) --- (zie ook: onderwijs (Azië)) --- (zie ook: fysica (computer)) --- (zie ook: jazzdans) --- (zie ook: skiën (gehandicapten)) --- (zie ook: rechten (homoseksuelen)) --- (zie ook: sportvoeding) --- Schoolbooks - Didactic material --- Contains audio-visual material --- Muzische vorming --- 5e leerjaar lager onderwijs --- 6e leerjaar lager onderwijs --- Muzikale opvoeding --- Kinderliederen --- Dieren --- Reclame --- Liederenbundels --- Dierenbescherming --- Schrift --- Communicatie --- Landschappen --- Schrijven --- Beeldopvoeding --- Dramatische vorming --- Bewegingsopvoeding --- Kinderlied --- Handschrift (persoon) --- Bodem (geologisch) --- Landschap --- Geneeskunde --- Techniek (wetenschap) --- Atlas --- Museum --- Ziekte --- Bewegingsonderwijs --- Vliegen (werkwoord) --- Beeldeducatie --- #BSCH: vak: WO - wereldoriëntatie --- Reliëf --- Wereldoriëntatie --- Azië --- Oceanië --- reliëf --- wereldoriëntatie --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs --- Wereldoriëntatie; ba.o --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs ; leermiddelen --- Wereldoriëntatie: handboek lagere school --- Wereldoriëntatie: handleiding lagere school --- wereldoriëntatie: handboek lagere school --- Wereldoriëntatie; algemeen --- (zie ook: onderwijs (Azië)) --- (zie ook: skiën (gehandicapten)) --- Reizen (werkwoord)
Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|